نرده حفاظ پنجره ساده
انواع حفاظ پنجره

قیمت نرده روی پنجره شیک و مدرن

حفاظ پنجره شیک ساختمان برای افزایش امنیت خانه های شما است. اگر خانه شما رو به کوچه پنجره دارد و یا ویلایی می باشد، نکته ای که اول برای افزایش امنیت خانه باید انجام دهید، استفاده از نرده پنجره مدرن و باکیفیت است. زیرا هر گونه عبوری را از پنجره سلب می کند.

نرده پنجره دوجداره شیک و جدید سبب شده تا خانه شما از امنیت بالایی برخوردار باشد. البته ممانعت از سقوط نیز از دیگر مواردی است که حفاظ پنجره از داخل یا از بیرون برای افراد منزل ایجاد می کند. اگر نگران سقوط فرزندان از پنجره هستید و یا در صورتی که به دلیل ارتفاع کم هراس ورود سارقین را از پنجره دارید، باید نرده پنجره را برای خانه خود انتخاب کنید. حفاظ پنجره متحرک یا نرده متحرک ساده برای پنجره در آراد حفاظ راهیست برای افزایش ایمنی خانه سبز شما. انواع حفاظ پنجره ساده ، نرده پنجره فرفورژه ، حفاظ پنجره استیل یا ساده سبب شده تا تنوع بالا باشد و همه طیف سلیقه را در برگیرد. آراد حفاظ با توجه به سابقه درخشان انواع عکس حفاظ پنجره ساده تا مدرن و جدید را در بردارد.

نرده حفاظ پنجره شیک و ساده راهیست برای افزایش آرامش خاطر خانه شما عزیزان، از این رو نرده مدرن پنجره را از آراد حفاظ تهیه کنید.

خانه ای با شکوه و در عین حال ایمن با نرده پنجره دوجداره یا ساده، با محافظی شیک و زیبا امکان پذیر است. نرده حفاظ پنجره ایمنی را به خانه شما دعوت می کند. اگر می خواهید سارقین را در پشت پنجره خانه مایوس کنید باید از حفاظ پنجره با کیفیت و مدرن استفاده کنید. یکی از فاکتورهای مهم برای ساخت نرده حفاظ پنجره این است که این حفاظ از تیغه های آهنی قوی و محکمی ساخته شود و همچنین رنگ آن از بهترین های موجود بازار باشد. نرده حفاظ پنجره شیک و جدید که در آراد حفاظ تولید می شود از جوشکاری با co2 بهره مند شده است همچنین برای رنگ کاری از رنگ های الکترواستاتیک بهره می گیرد که دوام و ماندگاری براقیت آن بالا است. تراشکاری و برشکاری ظریفی که برای ساخت نرده حفاظ پنجره در آراد حفاظ انجام می شود شما را شگفت زده می کند.

 شیکترین محافظ پشت پنجره ساده و فرفورژه و انواع حفاظ پنجره

انواع طرح های متنوع حفاظ پشت پنجره در آراد حفاظ

در آراد حفاظ تنوع طرح مدل نرده حفاظ پشت پنجره به قدری بالا است که شما می توانید انواع نرده حفاظ پنجره را مشاهده کنید و سپس یکی از طرح ها را برای خود انتخاب کنید. نرده محافظ پشت پنجره همیشه به دنبال ایمنی است از این رو در طرح های مختلفی تشکیل می شود که سلیقه مختلف افراد را در برگیرد و با انواع نما و دکوراسیون هماهنگ باشد. در زیر برخی از انواع طرح های متنوع نرده حفاظ پشت پنجره که حفاظ ضد سرقت پنجره است را نام می بریم: 1. نرده حفاظ پنجره آهنی ساده 2. حفاظ پنجره فرفورژه 3. نرده حفاظ پشت پنجره استیل 4. حفاظ پشت پنجره طرح چوب 5. نرده حفاظ ضد سرقت پنجره کلاسیک 6. نرده حفاظ پشت پنجره مدرن سلطنتی 7. محافظ پشت پنجره مدرن با کیفیت ضد سرقت 8. نرده حفاظ پنجره ثابت 9. محافظ پشت پنجره متحرک یا بازشو کشویی

تاثیر نرده حفاظ پنجره روی نمای خانه

حفاظ ساختمان پنجره شیک و جدید در آراد حفاظ با توجه به اینکه از رنگ های الکترواستاتیک و رنگ های با کیفیت استفاده می شود و همچنین به دلیل اینکه از جوشکاری CO2 برای جوشکاری میلگردها به هم استفاده می شود. از این رو دیگر نگران برش و یا خم شدن جوشکاری ها نباشید. از ان جایی که یکی از راه های موثر جهت افزایش ایمنی و زیبایی نمای خارجی خانه استفاده از نرده حفاظ پنجره راست از این رو شما می توانید با نصب یک حفاظ پنجره ساده و شیک و در عین حال با کیفیت نمای خارجی خانه خود را زیباتر از قبل کنید. نصب نرده حفاظ پنجره برای خانه هایی که در طبقات اول هستند و همچنین ویلاها بسیار امری ضروری است. در نظر داشته باشید که نصب محافظ پنجره از سقوط افراد خودداری می کند و مانعی بسیار محکم باری ممانعت از ورود افراد نااشنا و سارقین می باشد. نرده حفاظ پنجره از طرح ها و مدل های مختلفی بهره برده است و شما می توانید این نرده حفاظ پنجره را به گونه ای انتخاب نمایید که با سایر اجزای خانه هماهنگی داشته باشند.

انواع حفاظ پنجره با قیمت مناسب

نرده حفاظ پنجره برای خانه شما ایمنی می آورد؟

با وجود نرده حفاظ پشت پنجره ایمنی خانه افزایش می یابد . زیرا نه تنها با نمای ساختمان سبب زیباتر نشان دادن دکوراسیون خارجی خانه می شود بلکه با حفاظ های محکم و در هم تنیده شده مانع از عبور افراد می شود. نرده حفاظ پنجره ثابت به این صورت است که در پشت پنجره جوش داده می شود و ثابت است . اما نرده حفاظ پشت پنجره متحرک یا آکاردئونی به طرفین باز و بسته می شود و در شرایط ضرور می تواند نرده حفاظ متحرک را باز کرد و در مواقعی که در خانه هستید می توان محافظ پشت پنجره متحرک را جمع کرد تا بتوان از فضای پشت پنجره لذت برد. همان طور که می دانید استفاده از نرده حفاظ ضد سرقت پشت پنجره یکی از الزامات اصلی برای افزایش امنیت خانه است. هر چقدر موانع امنیتی در ساختمان کم باشد احتمال سرقت نیز افزایش می یابد. از قدیم و الایام گفته اند احتیاط شرط عقل است. با رفع نقص های امنیتی و اضافه کردن حفاظ های محکم به بخشی از قسمت های مهم ساختمان، آرامش خاطر خود را افزایش دهید.

قیمت حفاظ پنجره آهنی ساده

قیمت حفاظ پنجره آهنی ساده یا قیمت محافظ پنجره دوجداره فرفورژه یا نرده استیل در آراد حفاظ بسیار مقرون به صرفه است. از آن جایی که قیمت نرده پنجره ساده در آراد حفاظ مطابق با نرخ اتحادیه تعیین می شود. از این رو دیگر نگران هزینه های سربه فلک کشیده نباشید.

 

قیمت حفاظ پنجره متحرک

 

حفاظ پنجره متحرک

 

نرده حفاظ پنجره

 

حفاظ آهنی روی پنجره

کیفیت و مرغوبیت نرده حفاظ پنجره ساده آهنی یا استیل در آراد حفاظ زبانزد است. آراد حفاظ با ساخت و عرضه محافظ پنجره و ارسال آن به سراسر کشور در بین مشتریان جایگاه خوبی پیدا کرده است. برای تماس با کارشناس فروش صنایع فلزی آراد حفاظ کافیست با شماره تماس 09127716460 تماس بگیرید.

و همچنین جوشکاری با CO2 سبب شده تا پنجره های ساخته شده در آراد حفاظ زیبایی بی نظیری داشته باشند.

 

call us